søndag 20. februar 2011

San Juan del Sur!

Hola

I helga har vi vært i San Juan del Sur, det nærmeste du kommer "syden" i Nicaragua... Bitteliten havneby smekkfull av turister. Vi bodde på hostel med blant annet svensker, briter og amerikanere.. Det var godt å komme seg litt bort for ei helg, skal innrømme at det var deilig å bare skli inn i mengden med hvitinger og ikke bli ropt etter på hvert gatehjørne...
Helgas høydepunkt var på lørdagen. Vi var en gjeng på ca. 12-13 stk som leide surfebrett og humpet oss avgårde i to slitne biler til Playa Hermosa.. Det var den fineste stranda noensinne, og med kjempesnille bølger for nybegynnere i surfing. I tillegg hadde vi stranda nesten helt for oss selv, minus en gjeng med bakfulle amerikanere som stort sett bare hang i baren.. Vi hadde med oss to lokale gutter fra Leon som var sykt tålmodige og prøvde å lære oss surfing. Jeg sverger, jeg følte meg som en flappende hval på land til å begynne med... Men etter hvert kom det seg litt, og jeg greide til slutt og stå på brettet et godt stykke før jeg heiv meg av i frykt for å skrape opp brettet :) Det var helt vanvittig gøy!! Har fått skrubbsår på de rareste tenkelige plasser og er øm og stiv i hver en muskel... men det var helt fantastisk!!! Men neste gang skal jeg ha på meg våtdrakt, så jeg slipper alle sårene i ettertid :) Har litt vondt for å gå nå :)

Åh. Skal så tilbake dit og surfe mer! :)


Et lite utvalg av bilder fra helga. Enjoy :)




3 kommentarer:

  1. No kain du å surf ja:-D låvve bra for sommarn d her:-D

    SvarSlett
  2. va alf håkons som skreiv d forrige:-)

    SvarSlett
  3. skjønt egentlig det, kjære.. ;)

    SvarSlett